AFC باید برای برگزاری جام ملت‌ها در ایران دنبال ما باشد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

AFC باید برای برگزاری جام ملت‌ها در ایران دنبال ما باشد

AFC باید برای برگزاری جام ملت‌ها در ایران دنبال ما باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از ما بخواهند میزبانی جام ملت‌ها را قبول کنیم ولی کار را به سمتی بردیم که ما باید دنبالش باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، امیر قلعه‌نویی  ضمن تبریک عید سعید فطر به ملت ایران با اشاره به دیدار فردای استقلال مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم. صبا تیم بسیار خوبی است که هم از بازیکنان سرعتی بهره می‌برد و هم از بازیکنان باتجربه. ما باید ارتباط خط هافبک و مهاجم این تیم را قطع کنیم. مهاجمین کناری تیم صبا سرعتی هستند و از یک گلزن خبره و حرفه‌ای به نام رضا عنایتی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموع ما بازی سختی را مقابل صبای قم خواهیم داشت.

سرمربی تیم استقلال در خصوص بازبینی فیلم بازی هفته گذشته استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: در خط دفاعی یک سری اشتباهات فردی داشتیم البته چون وقت کم بود نتوانستیم روی این ضعف کار کنیم. باید اشتباهات خط دفاعی‌مان را به حداقل برسانیم چرا که به معضلی برای ما تبدیل شده است ولی در فاز حمله تیم مان خیلی خوب بازی می‌کند.

وی در خصوص مسابقات لیگ برتر در سه هفته گذشته گفت: از الان زود است در خصوص سطح مسابقات لیگ برتر صحبت کنیم. حداقل باید هفت هشت هفته از لیگ برتر بگذرد بعد در مورد لیگ صحبت کنیم.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه یک روز پس از آنکه در مصاحبه با خبرگزاری فارس، مطرح کرد عده‌ای می‌خواهند او را فوتبالی به زمین بزنند، کمیته انضباطی به دلیل تخلفات تماشاگران استقلال یک امتیاز از این تیم کم کرد و آیا این موضوع به حرف او ربط داشت، گفت: نه، این مسئله به آن موضوع ربطی نداشت اما بودند کسانی که آن حرف را زدند و من سر موقع در مورد آن صحبت خواهم کرد.

این مربی باسابقه کشورمان در خصوص گرفتن میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا از سوی کشورمان گفت: ما یک ملت بزرگی هستیم. ملتی هستیم که 9 هزار سال قدمت داریم، تمدن داریم، فرهنگ داریم و اصلا اینها (مسئولین AFC) باید بخواهند که ما قبول کنیم تا جام ملت‌ها در ایران برگزار شود ولی کار را به یک سمتی بردیم که ما باید دنبال میزبانی جام ملت‌های آسیا برویم ولی اگر این کار انجام شود چه از نظر فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و در نهایت از نظر ورزشی می‌تواند به نفع کشور باشد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص برخی انتقادات در مورد نیمکت‌نشینی آرش برهانی مهاجم استقلال گفت: هر کسی که آماده‌تر باشد در زمین قرار می‌گیرد. آرش برهانی دارد خوب تمرین می‌کند ولی ما برای مهاجمانمان ترکیبی که پیدا کرده‌آیم این مدلی بوده است که در چند بازی گذشته از آن استفاده کردیم. حالا به زودی به آرش برهانی هم بازی می‌رسد. نزدیک 27 بازی فقط در لیگ برتر داریم بعد از آن هم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم در کنار بازی‌های جام حذفی وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 23:47 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه